SALES-bijeenkomst 8 november

Op woensdag 8 november vond de SALES Standaard deelnemersbijeenkomst plaats bij Merz in Dordrecht. Onze adviseur standaardisatie, Luuk d'Hooghe, bracht de aanwezigen op de hoogte van de ontwikkeling rondom de standaard.

Verder gaven Carlo van den Bergh (Woonkwartier), Rob van der Feijst en Gijs de Kroon (Zwaluwe Bouw) en Hans Timmermans (De Kok Bouwgroep) een kijkje in hoe zij gebruik maken van de SALES Standaard in de praktijk.

Beide kanten, woningcorporatie en aannemer, deelden hun ervaringen met versturen van onder andere de onderhoudsopdracht, statusmelding en factuur. Het werd duidelijk dat werken met de SALES Standaard meer is dan softwarepakketten aan elkaar knopen. Digitale ketensamenwerking heeft ook zijn invloed op werkprocessen en organisaties, en levert service- en efficiëntieverhoging op voor de uiteindelijke klant: de huurder.

We hopen dat u de bijeenkomst geslaagd vond! We willen de sprekers en aanwezigen bedanken voor uw komst en we hopen u te zien op een volgende bijeenkomst.

Wilt u de presentaties nog een keer doorkijken?  U kunt ze vinden onder downloads. Let op: u dient hiervoor wel in te loggen.


Laden...